החיבור הנכון – בינך ובין מה שאת/ה עושה

 

Acupuncture1-1שלום יקרים ויקרות,
הייתי היום אצל מטפל בדיקור, לטיפול ראשון ואבחון.
הגעתי אליו על פי המלצה, ואם תחפשו אותו בגוגל או בפייסבוק (שמו תומר קציר), תמצאו מעט מאוד. ובכל זאת, היומן שלו די מלא.
במהלך האבחון, שהיה – אני חייב לומר – מדויק וקולע, דיברנו הרבה על החיבור הנכון. אני לא אלאה אתכם במצב הגופני שאליו כל זה נוגע, אבל אני רוצה כן לספר על המצב הנפשי והרוחני שקשורים בטיפול, ושתומר זיהה, ובזכותו אני יכול להביא את הדברים כאן בפניכם.
החיבור שדיברנו עליו, הוא החיבור בין הרצון של הנשמה – שיודעת למה היא באה והתגלמה כאן, וגם מה היא רוצה לעשות, ואיך לכוון אותי – ובין העשיה בחיים בפועל.
אם קראתם את הפוסטים הקודמים שלי בבלוג, ודאי אתם מבינים שדיברנו באותה השפה, תומר ואני. הוא שאל אותי על ההדרכה שאני מקבל, ועל הדברים שאני עושה איתה, והאם אלה הם הדברים הנכונים.

לשמחתי, יכולתי להגיד בלב שלם, שההדרכה שאני זוכה לה – בכמה וכמה רבדים – היא הדרכה נכונה בשבילי, ותואמת את רצון הנשמה שלי (כי מרגישים דברים כאלה).
אבל…
פחדתי. פחדתי ללכת עם הדברים שאני יודע שנכונים עבורי רחוק מדי, כי פעם מזמן, כשהייתי קטן, חשבתי שבודד שם. ולכן סיגלתי לעצמי הרגל של חוסר התמדה – בעיקר בדברים שקשורים לעשיה הרוחנית והנשמתית שלי. ככל שעברו השנים, ההרגל הזה זלג לדברים אחרים – בשבילי. כי בשביל אחרים, נגיד בענייני עבודה וכאלה, עשיתי הרבה, ויצאתי לא מעט מאיזור הנוחות שלי, כדי לספק את איזורי הנוחות של הלקוחות שלי.
אבל בשבילי, לא.

וכך, רצתה הגורל, ולאחרונה אני נתקף בהזדמנויות ( 🙂 ) חוזרות ונשנות, להתמיד ולהתאמץ למען עצמי, ולמען החיבור הנכון והאמיתי של הנשמה שלי – כפי שאני מרגיש אותו.
אז זה לא יכול להימשך ככה, ואני חייב להתחייב – כי אם לא בזה, אז איפה?!

אז מה כל זה קשור למה שאני עושה – שיווק, העסק וכל אלה?
טוב, השיחה המעניינת עם תומר המשיכה והתגלגלה לשיווק, ולפנים של השיווק בעידן הרשתות החברתיות, שאפילו שהפרופיל שלו, ודף העסק שלו די נסתרים מעין, הוא בכל זאת רואה בצורה מאוד מעניינת את ההתנהלות של האנשים והעסקים ברשתות ובאפיקי המדיה האלה.
והדבר שהסכמנו עליו ללא עוררין, הוא שכאשר מישהו – אני, הוא, אתה, את – עושה משהו "שיווקי" שמוציא את האמת שלו החוצה, בצורה שברור שהיא נאמנה לנשמה, ולחיבור האישי לנשמה ותורם לקהל שלו או שלה מתוך רצון לתרום ולעשות שינוי, מצליח ככל שהוא עושה (מאמץ ועקביות הם חלק נדרש בעשיה כמובן).
לעומת זאת, מי שפועל מתוך רצון לדחוף ולמכור משהו בכח למי שהמוצר הנמכר לא באמת מתאים ולא באמת יכול לעזור ולתרום לו – בסופו של דבר נכשל. הרשת תחשוף את השקר שלו כל כך מהר, שגם אם תהיה לו עליה קצרה, היא תהיה רק תחילתה של הנפילה.

אני לא יודע איפה זה פוגש אותך, אבל כשאני מסתכל על עצמי, אני רואה שהרבה מהדברים שעשיתי היו לא מחוברים, כי פעלתי לבד או בהדרכה לא מתאימה (שבחלקה עודדה את הפעילות השקרית הזאת), אבל לא עוד. אני לומד ללכת בעקבות ההדרכה הנכונה, ותוך כדי כך להדריך את אלה שנמצאים במקומות שבהם הייתי וכבר צלחתי, כי חלק מהשושלת – מהותו לעשות ולתרום הלאה, לא רק לקחת לעצמי.

תכתבו לי מה דעתכם בתגובות (אני מאוד אוהב לקרוא את הדברים שלכם, ומבטיח לענות).

באהבה, תומי

אהבת? שתף/י את החברים שלך
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn

מה דעתך

*