מפת חשיבה שתפיל אתכם מהכסא

 
4.333

טוב, זה אחד ישן, אבל שווה קריאה.
אנדי ג'נקינס (ANDY JENKINS)- אקס STOMPERNET, אחר כך VIDEO BOSS ולאחרונה GENESIS עם מייק פילסיים – בקיצור מותיקי השיווק אונליין – כותב בלוג כבר כמה שנים על כל העניין הזה של שיווק, אונליין, וכל הצדדים שלו שהוא נתקל בהם (וזה די הרבה).

באחד החיפושים שלי, הגעתי בפעם המי-יודע-כמה לבלוג של אנדי, ונתקלתי בפוסט ישן שלו מ-2009, ולמרות ותק של 5 שנים (עתיק במושגי אינטרנט), הוא עדיין רלוונטי.
בפוסט הוא מדבר על מפת חשיבה שהוא בנה לדברים שכלולים בעסק אינטרנטי, כמו שהוא רואה אותו.
הנה הפוסט: http://www.andyjenkinsblog.com/2009/09/04/oh-hai-i-mind-mapped-ur-biznezz/
האמת, ראיתי מעט מאוד עסקים אינטרנטיים שבאמת כוללים את רוב המרכיבים שאנדי מזכיר.
מצד שני, אין לי צל של ספק שעסקים מצליחים שמשגשגים לאורך זמן, לפחות לוקחים בחשבון את המרכיבים ואת היחסים ביניהם.

כמובן, לינק למפת החשיבה כלול בפוסט, בפורמט PDF.
כמו שהזכרתי קודם, מדובר בפוסט ישן, אז לא כל האתרים רלוונטיים, אבל כל הרעיונות חשובים.

ועכשיו, אם קראתם את הפוסט, או לפחות הסתכלתם על המפה (קשה ממש לקלוט את כולה במבט אחד), יש לי שתי שאלות לשאול אתכם:

  1. האם אתם עושים את הדברים שאתם יודעים שאתם צריכים לעשות כדי לייצר לעצמכם עסק משגשג?
  2. האם אתם יודעים איך לעשות את כל הדברים שאתם צריכים לעשות (טכנית ורעיונית)* ?
אהבת? שתף/י את החברים שלך
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn

תגובות

  1. תודה סיגל. מה הפקת מהמפה הזאת עבור עצמך?
    Sigal Raveh

  2. תודה סיגל. מה הפקת מהמפה הזאת עבור עצמך?
    Sigal Raveh

  3. תודה סיגל. מה הפקת מהמפה הזאת עבור עצמך?
    Sigal Raveh

  4. מעניין

  5. מעניין

  6. מעניין

מה דעתך

*